عشق

كوير وستاره

ادبي فرهنگي طنز

عشق

کسی را دارم....
که انقدر برایم کسی هست که
نگاهم دنبال کسی نیست
و
هزاران بار فریاد زده ام و میزنم که دیگر
کسی به چشمانم نمی آید "هرگز"
و هیچ نگاهی،
دلم را نمی لرزاند "هرگز"
تنها یک نفر هست که همانند
گنجینه ای گرانبها در دلم جای گرفته !
انسان که سهل است،
وجودش را به دنیا هم نمی دهم!

 



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت2:18---8 تير 1393
سلام عسیس وبت خیلی باحال و خوبه ... وشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظر بزاری..
پاسخ:سلام.شم سر ميزنم


مرد همیشه آبی
ساعت21:59---3 تير 1393
سلام دوست خوبم
منو که یادت نرفته
ببخشید که چند وقتی نبودم
وبلاگمو دوباره بروز کردم
دلم خیلی واسه وب قشنگت تنگ شده بود
پاسخسلام سر زدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 3 تير 1393برچسب:, ساعت 2:35 توسط ريحانه